Mar 2, 2011

:: Ole² dr Beijing ::

Sandy: Nani,ur friend ade kt cni..die nk jmpe u..
Nani: Kwn i?sape?
Sandy: Hanif
Nani: Hanif?sape tu?
Sandy: Die ckp nk bg sebinier kt u..
Nani: ehhh nk nk..suh die tggu..ngeeee


Lme aku xjmpe mat anep..sembang kt ym je xpon membahan die kt fb..abih dh manjang xjd je nk dtg lepak kt opis..tp klu die dh dtg tu cite die 5 ari 5 mlm pon blom tentu abih..ari tu die g Beijing ai g beijing die pon nk jugak..hahaha bleh gtu?Mat Anep g Beijing yg btol² bkn cobaan mcm aku g ari tu..hakhakhak
kt Beijing sejuk sgt² paling tinggi 1dc plg rendah -11dc <------Mat Anep la cite ;))..mak oiiii bleh keras kejong ko..ko tu dh la halus mat anep mne de lemak nk tlg ko..kuikuikui..btw thanks bg sebinier kt aku.aku terima hadiah ko sbb comel sesgt wlupon aku nk hadiah besar(msti Mat Anep maki hamun aku ni..untung la org nk bg..demand plak aku kan)kahkahkah..gamba sebinier nnt eh..ade mslh teknikal sket..yela hp aku ni dh bleh campak jd tukun dh..reboot mengalahkan pc..tp yg adooo gak..huh stress ai tau..lain la Mat Anep ko pki BB kan...?lalalalala

2 comments:

  1. Mat Anep tu hensem and single and sedang mncari calon...sila tnya Nani utk dpatkan no phone die... tq

    (msg above only for girl!) tyvm

    ReplyDelete
  2. tambahan..and saiko gler..ade sape² nk ke..?

    ReplyDelete