Mar 16, 2011

:: Iklan ::

Aduhhh bleh migraine aku mcm ni..abih luruh rambut ..yela mcm² dlm kepale hotak ai ni...pk pasal umah la pasal tula pasal ni la...time ni la owner nk jual umah..hadoiiiyaii..umah skrg dh ok sgt dh wlupon owner yg ado kan..xpe kne travel jauh sket tp senang..xkisah la bgn awal pon tggu bas..ade putra cukup..tren pg² lengang seat ade je..xde aku nk meroyan de..aku xsuke naik ktm..dr dlu lg..bkn nk mendiva ke ape ke..tp klu org² keje jauh cm ai ni pastu blk mlm mmg pk byk kl la..klu ade teman xpe ni sengsorg...mmg bleh sakit jiwa klu naik ktm...dgn bkn warganegara malaysia yg menyendat kt dlm tu...bknnye xleh rse susah sket..tp klu ade pilihan yg menyenangkan idop aku wtpe aku pilih yg menyusahkan...TP TP TP klu dh xde pilihan jugakkkkkkk...................tpakso la nok...ermmm aku xbleh bla laaaaaaa..eeeeeee ape aku nk wt ni...(sambil tarik² rambut)..mcm nk benti keje blk kg je..ade org suh ai bela kerbau..bleh? sbb idong ai bpeluh..kata org² tua klu peluh kot idong bela kerbau membiak...ye ke..?ade testimoni x..muahahaha...tetibe terrrwindu plak kt org tu..eh..?!




makkk kte wt umah kt kl la nk..?

No comments:

Post a Comment