Oct 4, 2011

:: PIndah Rumah ::

Ari ni masuk ari ke 4 le aku dok umah baru..hurmmmm masih rindukn Kelana Jaya..sob sob.sob..aku pon dlm proses menyesuaikan diri kt tmpt baru..sgt baru aku mmg x familiar langsung tmpt ni tp xpe la mulakan idop baru kt tmpt baru..ai plak jenis yg susah nk lelap klu beralih tmpt tdo ni..mse masuk umah KJ dlu pon sme seminggu ai x dpt tdo yg berkualiti..ececece..tdo tdo ayam..ayam pon lg lena drpd aku kot..

Tp mlm td dpt la kot tdo mayb sbb penat campur mengantuk ari² sblomnye..bleh?ngeeeeee
Sedih nk pisah ngan kwn² yela 2 thn aku dok sebumbung sekatil ngan derang tetibe kne pisah..huaaaaaa(gedik x?)xpe la klu free kte jmpe ye kengkwn..:P


Cikmoon's (mira ckp sesuai sbb cikmoon suke monyet..hah?ermm okbai)

Mira's


Mine :D

US

Comel x comel x?hahaha beg tu besar bleh isi byk barang isi org pon bleh..ermmm rsenye cikbulan muat kot dlm ni..erk?mati aku klu die investigate..ngehngehngeh..skrg cikbulan ngan Mira dok kt Sunway plak..:( uols nnt kte jmpe lg ye...

2 comments:

  1. comel yer bag! mana nk dpat erk? ader jual kat ner?

    ReplyDelete
  2. ini beli kt KL je..ade rsenye klu kt kedai² beg..

    ReplyDelete