May 31, 2011

:: Minggu Surirumah ::

Minggu lepas adalah mggu HW(housewife) dan adalah ari membaju..basuh baju,sidai baju,lipat baju,gosok baju...tajuk album adalah BAJU..osmate aku sume blk kg..so aku jd penunggu umah sepenuh masa..menambahkan bil letrik....ngehngehngeh..klu dh dok kt umah semata kne la bersilat kt dapur(bersilat la sgt)..goreng telur pon kire bersilat ke..:P..dh kte aku sorg masak jela yg paling sempoi..mmg x la klu aku nk merendang ke mengkari ke..mau terbalik dapur..ye ye ilmu masak memasak sy belom penuh di dada...huh..ni menu² wiken sy...:D senyum lebar




Ari sabtu ni la menu nye..sambal sardin bersama telur dadar..ala ok la tu...aku sorg je yg nk mkn..belasah jela..kan..?

Menu ari ahad plak sup sayur bersama sambal ketuk..gigih plak aku menumbuk sambal kelentung kelentang kan..dh lme xmkn sambal ketuk ni..tu pasal aku rajin nk mengetuk..x susah pon nk wt die..campak sume dlm kuali dh masak ko ketuk tanpa belas kasihan..dh siap sedia utk di mkn...lg pedas lg best..!pastu peluang utk ulang alik ke toilet mmg cerah la...mcm nk usung je toilet bowl tu pon ye gak

No comments:

Post a Comment