Feb 26, 2011

::[No Subject]::

Assalamualaikum..Salam Sabtu

Tiga ari ai xmasuk opis training kt Oslo dan beijing..Oslo xsejuk st..tp kt Beijing tu sejuk sket..lalalalala..ko mampu?kahkahkah..berangan je la uols..keje tonggang tebalik pon blom tentu aku dpt g menyeberang laut nuuuu...tp yg bestnye ade gak org caye yg aku ni g beijing..bonus meletop ktenye..meletop la sgt kak oiii...dh alang² tu aku up la sket aku g oslo plak kan..x ke mkn ati org tua tu..mau kontot kuku tangan die geget..hahaha..aku layan jela..tp nk temberang lelebih kang kantoi plak..satg aku ckp sejuk kt beijing tetibe panas plak skrg kt sne..x menggelabah nk menjwb tu..hahaha..ai training kt infotrek amcorp mall je..bilik² training tu die ltk nme ibu negeri negara² obersea..Excel training bilik Oslo..Word training kt bilik Beijing..ada pahammmm..hakhakhak..Best gak g training tu..perak jap aku time wt excel exercise die tu..punye la senang nk dpt jwpn..excited aku..tetibe aku asik nk mengira je kan..jap aku nk jd org finance..pastu tetibe nk jd cikgu wt student record..hahha..abih dh keje aku ni kan paperless..xde nk gune sgt bnde² tu..tp aku ske..:D..at least nnt org tye kte bleh la jwb kan..teheheheh..so uols yg lain xg lg tu..next batch g tau..best dpt cert lg.:D..

No comments:

Post a Comment